Kompas Financiën

Onze missie

Kompas Financiën maakt ingewikkelde geldzaken inzichtelijk. Wij wijzen de weg op financieel gebied, een leven lang, van generatie op generatie. Door goed te adviseren, door zaken uit handen te nemen en vooral door te helpen. In gewone mensentaal, dicht bij de klant, op een persoonlijke manier. Goed en aangenaam gewoon.

Kompas Financiën

Kompas Financiën is in 2019 gevormd uit de samenvoeging van Knops Assurantiën en Van Hooft & Postema. Vanuit ons kantoor in het AAG Gebouw in ’s-Hertogenbosch zijn we met een team van zo’n 25 collega’s dagelijks drukdoende met het helpen van onze klanten. Want helpen, dat staat bij ons voorop. We willen er zijn voor onze klanten, juist als dat nodig is.

De keukentafel

Hoewel ‘online’ in het dagelijkse leven steeds belangrijker wordt, blijven bij Kompas persoonlijk contact en persoonlijke aandacht voorop staan. Er zijn voor de klant, juist op de momenten dat het nodig is. Klanten mogen dat ook van ons verwachten. Het zegt alles over de wederzijdse betrokkenheid en over de duurzame relatie met de klant.

Contact kan op allerlei manieren plaatsvinden: telefonisch, online, via video calls, op kantoor, en natuurlijk ook bij de klant thuis. Graag zelfs. Immers, de beste gesprekken worden gevoerd aan de keukentafel. Je leert elkaar beter kennen, gesprekken zijn persoonlijker en er is tijd en rust om over kleine en grote onderwerpen te praten. Hoe beter wij u kennen, hoe beter wij u kunnen adviseren en begeleiden.

Natuurlijk gebeurt er tegenwoordig veel via mail, WhatsApp en internet. Toch is de telefoon nog altijd de beste manier om contact met Kompas te hebben; wij weten wat we moeten vragen en onze klanten weten dat ze goed geholpen worden.

Gewoon

De sfeer binnen ons kantoor is zoals wij ook met onze klanten willen omgaan: open, laagdrempelig, toegankelijk, plezierig informeel. En al gaat het soms om ingewikkelde materie, het is fijn om goed en relevant advies te kunnen bieden en dat in gewone mensentaal te doen. Het maakt het werken voor klanten waardevol, positief en persoonlijk.

Het zal waarschijnlijk niet verbazen dat onze organisatie een ‘gewone’ mentaliteit heeft – een mentaliteit die past als een jas. Onze slogan ‘goed en aangenaam gewoon’ komt natuurlijk niet zomaar ergens vandaan. Het is de essentie van wie wij zijn en wat wij doen.