Onze dienstverlening

Bij alles wat wij doen, staat het belang van de klant voorop. Dat is niet altijd zo vanzelfsprekend als het klinkt. Maar omdat wij volledig vrij zijn in onze advisering, maken wij dat gewoon waar.

Wat u vooraf moet weten
Voordat u gebruik gaat maken van onze diensten vertellen wij u graag nog iets over onszelf. Zodat u er zeker van bent dat u bij ons aan het juiste adres bent. In onze ‘Algemene Dienstenwijzer’ geven wij uitleg over de dienstverlening van Kompas Financiën, de beloning die wij daarvoor ontvangen, de regeling bij klachten, enzovoort.

Dienstverleningsdocumenten financieel complexe producten  
In onze dienstverleningsdocumenten informeren wij u over de aard en reikwijdte van onze dienstverlening en de wijze waarop onze beloning is geregeld. Dit zijn belangrijke documenten. Op het eerste gezicht misschien niet zo uitnodigend om te lezen, maar als u de tijd heeft raden we het toch aan te doen.

Tarieven financieel complexe producten

Beheerst beloningsbeleid
Bij het streven naar een bedrijfscultuur waarbij het klantbelang centraal staat, is beheerst beloningsbeleid belangrijk. Wij willen zo transparant mogelijk zijn over onze beloningsbeleid. In de documenten ‘Beheerst Beloningsbeleid’ en ‘Procesbeschrijving Beheerst Beloningsbeleid’ leest u meer over dit onderwerp.

Integriteitsbeleid
Kompas Financiën streeft een integriteitsbewuste cultuur na. Onze medewerkers zijn gehouden aan wettelijke bepalingen en de regels die wij op dit gebied hanteren. De Code van Integriteit die we hanteren, beschrijft de uitgangspunten van ons integriteitsbeleid. Al onze medewerkers hebben de Code van Integriteit ondertekend en de daaraan verbonden eed afgelegd.

U kunt de Code van Integriteit en de bijbehorende eed hieronder bekijken en downloaden.

Vragen?
Heeft u vragen over deze onderwerpen, neem dan gewoon contact met ons op.